I'am BACK!





Jaja iaf jag är tillbaka och kommer vara aktiv nu hoppas jag hehe, menmen jag drog till sandra i tisdags och sov där till onsdag och det blev inget rix fm för det var skit dåliga band tyvärr.
Så på onsdag blev det att slappa med polarna, men sen på onsdag kväll ville älskling ha mig hos sig så jag har sovit där sen onsdag gött gött, torsdags var jag iaf inne i stan med sandra köpte typ arton grejer GÖTT!

- två Klänningar svart och blå!
- Ett par byxor i ljusblå!
- 7 par strumpor med måndag till söndag!
- En bh i blått och vitt!
- Ett par trosor pierre robert!
- 3 par långa linnen i svart och vitt och randigt!
- ett par Sandaletter!
- en midje kjol med leopard tryck!
- 2 t-shirts i randigt röd och svart!
- Mascara vattentät, fondation svampar, och solglasögon!

sen tror jag inte det var något mera, lite bilder från dagen i stan ↓

        



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback