Tisdag Kväll! ♥



THAT'S HOT!


Nu är kl  och jag är trött, vet inte vad jag ska hitta på, ska kolla på Michael Jacksons på tv 4 till kvällens slut, har kollat på lite annat som paris hiltons new BFF följer det varje tisdag kl 20:00 idag fick kiki åka hem, det tyckte jag var bra, mycket bra eftersom hon är sådan bitch! och ja vill ha mycket uppmärksamhet men är man med paris så kommer paris ha mest uppmärksamhet.
Vädret i morgon blir 15 grader ute och åska så det blir inte så mycket skrivande på bloggen får väll typ skriva på papper och ta kort på. och Torsdag blir det ett helvetes regn och det SUGER kan det inte bara vara fint väder igen Crap!

älskling kommer på lördag och stannar länge som tur är saknar honom<3


Skriv gärna hur eran kväll har varit vill görna veta så skriv på :D

MICHAEL JACKSON REST IN PEASE, WE WILL ALLWAYS LOVE YOU!
YOUR MUSIC WILL LIVE ON FOREVER... ♥

♥Transan/Jonas/♥ » 2009-07-08 | 18:17:25
URL: http://transan.blogg.se/

/Svar/ hihi jaa xD Jag ser på teve sj ?^^

♥Transan/Jonas/♥ » 2009-07-09 | 13:40:42
URL: http://transan.blogg.se/

/Svar/ Okej ^^ just nu kollar jag på pippi xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback