Tisdag! ♥




Hellu  everybody ;)

idag händer det inget heller, har typ städat fördigt mitt rum det var typ rena kaoset där förut xD
men det gillar vi, det är iaf stor städat nu moha :D

14:10 blir det att kolla på Michael jacksons begravning, jag tror det är då iaf för det ska tydligen hålla på till midnatt :o då blir det att nörda tv ska jag säga!! ska ni se det? ^^

Om ni har några frågor eller något så kommer jag ha en frågestund här på bloggen,
NI FÅR FRÅGA PRECIS VAD NI VILL!
okej så länge det inte är kränkande eller något liknande :)


Gjorde ju iordning glass och jordgubbar igår och det blev kanon jätte gött, ska hitta på något annat någon dag ^^


nu lägger jag även ut min msn om det är någon som vill ha!
[email protected]
Adda gärna.

Min bilddagbok kanske ni även vill ha och där heter jag!
CandyCore kolla gärna in bevaka/kommentera, bli gärna vän med! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback