Serier & filmer!



Ikväll blire Kendra, får se hur det blir när hon träffar sina
svärföräldrar eftersom hon ska gifta sig med Hank gulligt.
förstår att hon lämnade playboy mansion...

Imorgon ska jag städa mitt rum och får hoppas på att pappa
hämtar mig min nya säng orkar inte ha den jag har nu!!






Just nu kollar jag på keeping up with the kardashian har varit
maraton sen jag kom hem och det var vid typ 3 någon gång,
jag älskar Khloe Kardashian för att hon är unik jämfört med dom andra!

Kolla in dessa Program Mycket mycket bra ;)

och kolla även gärna in denna film ↓



Denna film utspelar sig i auschwitz, pojken på ena sidan tror allt är en lek på sidan med pojkon i randiga kläder, han tror att nummret han har på tröjan är ett spel nummer, och att han måste ha många vänner. Mamman till pojken visste inte om att pappan var en del av allt detta och när mamman fick veta blev hon depp, pojkon lurade alltis sin mamma för att smita över till pojken i dom randiga kläderna, han får alltid ta med sig mat, men när pojken i randiga kläder tillslut får arbeta i pojkens hem, får han en bakelse men när en av hitlers följare kom in i rummet, och såg att pojken hade gett pojken i randiga kläder något att äta blev han rasande, pojken vägrade erkänna att han gett pojken i randiga kläder bakelsen, sedan försvinner dom, pojken går dit dag efter dag för att be om förlåtelse men när han äntligen får det har något hänt....

Se filmen För att veta mera jag lovar att man kommer gråta under denna film det är hemskt...

Alla som dog i auschwitz vi sörjer för er! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback