Torsdag Kväll!


(Josefine & Sedastian)


Ett väldigt gammalt kort men det gillar vi :D

Datorn är typ halv damp så får skynda mig med och skriva, mmh på måndag fyller syster 18 år och blir myndig och det är hon väldigt glad över vad jag har fattat haha, hon har lånat lite kläder av mig, tydligen behöver hon nya kläder. Då är det ju bra att hon fyller år. Kolla in hennes Blogg http://emelaiij.blogg.se

Kollade nyss på hairspray och mamma mia dom är bra dom haha har typ sett mamma mia 20 gånger och hairspray typ 10 gånger men jag vill se CRY-BABY ge mig, älskar den filmen asso om man tycker Jhonny depp är snygg kolla då in han i cry-baby herregud vad han är snygg! och en bad boy RAWR ;)


                                                                                                             -




Josefine » 2009-07-09 | 19:03:53
URL: http://Josefineisback.bloggspot.se

Får låna ut den filmen till dig då ;)

du kan få den nrä vi ses i stan :)

fyfan vad gammal bild :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback