Clothings! A must in the summer!!

är väldigt sugen på dessa klänningar hur läckra som helst!! kolla i större förmat.

        

klänning ett kommer från vila och kostar : 499:-
klänning två kommer från Vila och kostar: 359:-
klänning tre kommer från Vila och kostar: 399:-
 
klänningarna hittar du på hemsidan http://bubbleroom.se

och en hel skön baddräckt som ser ur läcker ut som du hittar på ellos för : 199:-
Josse » 2009-06-23 | 17:30:45

Den första blå klänningen hade min kompis på balen den är skitfin :), Den där tredje provade jag när jag var där den ser konstig ut på bara så du vet :P

Anonym » 2009-06-23 | 17:31:36

Den första blå klänningen hade min kompis på balen den är skitfin :), Den där tredje provade jag när jag var där den ser konstig ut på bara så du vet :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback