KONFA 09!

3 dagar konfa!


Nu har jag lärt känna några konfemander och det är tummen upp (Y)

imorgon blir det boda borg och det ska bli mycket kul, om jag nu tar mig ner det ve säga sig...

har ganska svårt att ta mig ner imorgon och på onsdag morgon..

får väl ta buss eller något jag vet inte. iallafall idag pratade vi om:

rättvisemärkta varor alltså typ bananer & kaffe och lite sådant som finns att köpa som nu ja är:


- Ingen misshandel/ slaveri.

- inget barn är med i verksamheten.

- bra miljö.

- och dom få pengar för sitt arbete.


Och lite till men det skriver jag inte ner kommer typ inte ihåg allt!

igår gjorde vi även ett armband minns inte vad det hette men det ser ut så hära:



pärlor



Pärlorna står för:

Guld- Närvaro

Brun randig- Tystnad

Liten vit- Jag

Stor vit- Dop

Brun randig- Tystnad

Sand färgad- Öken

Brun randig- Tystnad

Blå- Bekymmerslöshet

Brun randig- Tystnad

Röd- Kärlek ge-få

Röd- Kärlek ge-få

Liten vit- Hemlighet

Liten vit- Hemlighet

Liten vit- Hemlighet

Svart- Natt

Brun randig- Tystnad

Stor vit- Förnyelse

Brun randig- Tystnad



kyyyyyyyrka


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback