KONFA 09!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag på konfan vare att prata om vad som är rätt och fel, och gott och ont, 
vi skulle skriva ner lite olika saker som kan vara bra att påminna sig själv med,
(du är bra som du är och att men ska ta vara på tiden och man ska inte dö i onödan)
lite sådant som min grupp kom på.
Till mat blev det Hamburgar det satt inte dumt när man var hungrig gott vare.
Sen vid ungefär kvart i 12 bärde det av till BODA BORG, vägen dit var väldigt dryg så
jag och linnea sjöng fint hela vägen dit lite barn sånger och allt roligtroligt haha.
sen när vi kom dit gick vi igenom lite vad allt betyde, sen blev det att dom jag var med alltså
 jag, ebba, johanna och malin sprang runt till lite olika rum och körde massa roliga banor,
det var skit kul, tills jag skadade knät ganska rejält, ont som in i HELVETE, ursäkta mitt ord val.
men nu ska jag kolla på tv lägger in bilder senare!
 ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback