My Boy Lollipop!

Joakim Lindqvist!<3

Min älskade joakim jag älskar dig mer än det går att älska någon,

du är min dag och min sol. Du är kudden i min säng, du är täcket som värmer,
du är smaken i allt jag äter, du är luften jag andas och du är livet som jag vill
leva och lever jag släpper dig aldrig!



Vi har varit tillsammans sen år 2008 månad 12 och dag 2 och
är fortfarande ny kär i dig, det kommer jag alltid vara.
jag kan inte fatta hur jävla underbar du är och jag kan inte fatta
att du är min bara min.
jag kan inte sova utan dig du är den som håller mig vid liv!
Du är obeskrivlig!

JAG ÄLSKAR DIG MIN VACKRASTE APA! <3

Anonym » 2009-06-18 | 16:56:24

Älskar dig med och du kommer alltid va min<333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback