TWILIGHT!

Twilight! Twilight verkar vara den mest sedda filmen just nu bland unga tjejer, med den ursnygga Robert pattinson som spelar Edward Cullen finns ingen återvändo har du sett filmen en gång vill du inte sluta, Lite citat ur filmen.

(Bella & Edward)
 -" jag vet vad du är! din hy är krit vit och is kall och du går inte ut i sol ljuset"
 -" säg det ut högt, säg det.."
 -" vampire!!"
 -" är du rädd?"
 -" nej"


(Edward Cullen)
 -" what if i'm not the hero, what if i'm the bad guy!"

(Bella & Edward)
 -" detta är inte verkligt, sånt här existerar inte."
-" det gör det i min värld!"

 
(Edward)
 -" jag vet inte hur länge jag har väntat på dig."

(Edward) -" jag gör vad som helst för att få dig i säkerhet igen!"

(james & Edward) -"You are faster and the others, but not stronger!"
 -" i'am strong enough to kill you!!"

(Edward) -" you are my life now!"

jag älskar filmen och jag längtar till film två kommer!

kommer ut : 11.20.09 <3
A&S » 2009-06-18 | 14:44:36
URL: http://mouthwatering.blogg.se/

Tack så mycket för länken. :)



Mvh.

-Anna & sofia, Mouthwatering


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback