Det finns...

Det finns säkert endel som undrar över mitt smeknamn Fisa, ja det var mest som ett skämt först inte för att jag fiser
eller så men iaf haha, nej men den var några iklassen som sa det först och sen blev det ett seriöst smeknamn, som
nu faktiskt tycks om. Jag vet inte varför som kallar mis fisa men det är väll ganska likt Sophie eller något? haha.



Här får ni en Bild på mig under den gammla tiden...


------------------------

------------------------

mmh det finns så mycket att säga om mitt liv. Asso hjälp vad mitt liv har förändrats, hela jag är annurlunda och jag är inte som förut, jag har inte samma vänner längre, men det konstiga är att jag mår bra av det igentligen...
jag har en pojkvän som är så jävla underbar och en bästa vän som jag inte klarar mig utan.
vänner klarar man sig inte utan så är det bara. Utan dom vad är man då?

Killar kommer och går men vänskapen består<3

Och nu är det snart den 2 juli och på blir det 7 månader för mig och goseapan<3

Men nu är klockan mycket så ska väll ta och sova nu men bloggar mera imorgon byebye! ;)

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback