DAG 1 "om mig"

Vad ska man berätta om mig?
Jag heter Sophie Larsson och är 17 år och fyller 2 november.
Jag älskar djur mest katter, kläder, skor, väskor, fotografering, vänner och mycket mer.
Jag bor utanför molkom med min familj Mamma Marica och pappa Stefan, vi har 2 katter, 1 hund och 3 hästar, så vi bor alltså på landet där det inte finns något att göra.
jag gillar att inreda olika saker, pyssla och måla.
Jag som person är ganska blyg men väldigt öppen för vänner och familj, Jag är en väldigt rolig och trevlig person. Men kan även vara väldigt ettrig och envis, hackar någon på mig m.m så blir det inte kul, eftersom jag hatar kränkningar och mobbning!
Läs mer här!
viss information stämmer inte, tex om mitt ex, jag är singel nu, och jag bor inte i lägenhet längre!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback