Tider...






Det var ett tag sen nu, börjar känna mig gammal när man ser på gammla bilder när man kunde springa runt utan massa bekymmmer. Man ville bli vuxen man lekte mamma, pappa, barn och ja vad man nu lekte, men nu när snart tiden är inne så är det inte så roligt längre allt går för fort. Jag önskar att man kunde stanna tiden så man hinner med allt. Snart är det dags för gymnasiet, har precis sökt till 2 pogram Omvård och hotell och resturang på språngbergs gymnasiet i Filipstad och jag känner att jag bara vill att allt ska stanna jag vill se mer jag behöver mer tid!

Håller du/ni med? :/
-------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Igår blev det ingen uppdatering för att jag inte
hade tid var med killen efter skolan och sedan
med mamma och pappa sedan gick jag in i
rummet för att läsa en engelsk bok(på bilden) 
som vi ska ha läxa i. Ikväll blire att se på film
och skriva in mer i kalendern sen sova.
Har även fixat mobilen lite som ni ser på
bilden den var så tråkig förut haha men
jag tar säkert av det snart :P

kisses bloggisar & Läsare! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback