Måndag och skit väder!




Yes, idag är det kallt och unket, det är blött ute och bara massa måln ute...
blir nog att sitta inne och smälta bort, får se om jag drar ut och springer något!
önskar att det kunde vara sol ute så man kunde bli lite brunare.

Men nu till något roligt haha, jag försöker få lite mera prenumeranter
på bloggen lägg gärna till mig så lägger jag till dig och tittar gärna in (:

Dagens låt är Michael Jackson - They don't care about us

Jag vill se någon film, Något film tips?
ska även se klart på Benjamin Bottons otroliga liv har inte set klart hela än typ såg halva igår sen på kvällen, men orkade inte se klart hela. Var redigt trött eftersom jag knappt fått sova något haha så som vi hållt på hehe ;)



Senare blire att göra något gött till alla ifamiljen en god glass milkchake (stavning xD)

ingredienser:
- Gammaldags Vanilj glass
- Jordgubbar

sen ska man vispa glassen till den blir som mjukglass och sen
ska man dela jordgubbarna i som små bitar och lägger i glassen i
ett glas sen lägger man jordgubbar på toppen.
Enjoy ;P



 
DILAN » 2009-07-06 | 14:43:14
URL: http://mramin.blogg.se/

Svar: Hihi. Vad händer ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback