Sunday! ♥




Som sagt jag är ju tillbaka från en hel kul vecka med sandra älskling och jansson.
Vi har Badat och Haft det gött,
Första bilden är på stället vi badade på först, sen badade vi i mangen!
Andra bilden är på snygga sandra när hon dricker cola (:
Tredje bilden är på kärleks paret sandra och jansson :D
fjärde bilden är på vaniljglass och jordgubbs glassen jag och älsk gjorde till alla 4,
Det smälllte väldigt fort eftersom det var så varmt, men det
var så himla gött har typ inte ätit godare :G
Femte bilden är på Mig och älsk för nu har vi varit tillsammans i 7 månader ♥

nu under veckan har jag inget att göra, vad jag vet är väll typ ut och springa, bada &
lite sådant, måste ju röra på kondisen vettu ;p
Nu tror jag att jag ska kolla på Benjamin Bottons otroliga liv! ♥


Anonym » 2009-07-07 | 22:50:07

7 månader :D älskar dig<33

Anonym » 2009-07-07 | 22:50:45

7 månader :D älskar dig<33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback