AC/DC Konsert! <3

Japp igår kl 21:30 kollade jag på ac/dc live på ullevi och det var SKIT bra fast förbanden ( Bullet och The answer ) söög! 
Ac/Dc spelade alla låtar man ville höra, första låten var rock n roll train. as bra Början och slut! fast det var förjävligt när det började regna och en blev as blött där bak, så nu kanske jag har urinvägsinfektion igen gött? nej!!!!!
men det roligaste var att älskling satt brevid mig (: <3
Det töligaste var att bakom och framför mig hade jag massa fulla gubbar fett jobbigt satt typ och slog och sparkade mig...
menmen nästa gång jag ska på konsert, blir det innomhus xD  ;)


SOME PIC'S:


           
        



Joakim » 2009-06-22 | 16:38:48

Kul va det :D <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback