HOTT... HOTT!

Hejsan alla blogg läsare ^^

idag har det inte hänt så himla mycket mest slapp och det har varit så himla varmt :o
vid 12 kom sandra och vi hade kul låg i skuggan och slappa åt rabarber med socker mumms, puss på dig bästavän! <3
måste bli igen :D
 
senare under sommaren bestämmde vi att jag hon och älsk och hennes kille ska tälta och sova i sommar stuga (:
och det ska bli av och det är ett måste!

Och ett annat Måste är ju att JAG MÅSTE TA MIT FÖRSTA DOPP :O
WTH jah har ju inte det än, menmen det blir snart och det blir nog värsta nyheten antar jag hehe ;)
hetthett menmen söndag blire konfirmation FAN VAD GÖTT! asso har typ väntat på det as länge nu ju. och snart är det här YEEEEEESSSSS!

men seeee yah ;D

Anonym » 2009-06-26 | 23:36:04
URL: http://sandraerrriksson.blogg.se/

Jag tog mitt första dopp i dag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback