Sommar hettan!



hallåHallå (:


Här är det soligt och varmt, vet inte riktigt vad jag ska göra...
vet iaf att jag ska på RIX FM festivalen GÖTT! och drt blir med älsk, sandra och jansson hennes kille.
banden som kommer spela är Milow, Anders Fernette, Lili & Susie, janet, kim, style, Basic element, Ramsells, Ragdollz, Dom ska vi lyssna på om det inte blir ändring ofc.
Just nu lyssnar jag på Blue foundation - eyes on fire TWILIGHT! Kärlek på det.
Ni såg säkert kläderna jag la upp igår ganska nice, kommer köpa dom kanske inte då men jag ska
ha dom, ska även kolla efter skor... Några snygga. Jag älskar sandaletter, det är as fina skor, så funderar på sådana.

vad finns det att hitta på i hettan egentligen? det är 34 grader hos oss!
vad är det hos er?


Sandra » 2009-06-29 | 22:03:13

Ja vi borde träffas nån dag här efter jag kommer hem från gbg :) kommer nog ner till agneta fyller år o då ska vi träffas det var ju så länge sen nu.

grattis till att du har tagit konfermation :P

lovisa » 2009-06-29 | 22:32:08
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

tack! =)))



haft en bra dag? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback