Star baby, star!

Yes inget att göra så vad gör man då jo man bloggar jippi kajej ;)

simpsons är väll bra men har inte lust att se ett avsnitt jag sett förr så sitter här och är inne på www.stardoll.com haha mycket roligt måste ju visa hur min Min snygga Doll ser ut ofc ehehe...



HOT OR NOT?

Jag tror jag ska börja fixa lite av hissa eller dissa? eller vad tycks, skulle vara kul att typ lägger ut någon bild på typ två kändisar kläder och se vad ni tycker är något att ha eller bara slänga i sopan moha.

Någon som har blogg och vill skriva den till mig så varför inte? så jag kan kolla in lite bloggar.

skriv gärna vad ni vill se i bloggen, har ni något förslag så fixar jag det helt klart. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback