ja vet..

Canon EOS 1000D +18-55mm
-
Jag vet att jag inte har blogga, men det känns som om jag behöver lite tid från bloggandet.
De har hänt mycket den senaste tiden, som jag inte direkt hade trott skulle hända!
Iaf..
Idag så va vi på bergmästargården, jag och Michelle hade servering med 2 killar i klassen men de hade övervåningen mest. Totalt va det 59 gäster och vi har nu uppnått nästan 700kr i dricks (Y)
-
Men som suger mest är tt jag känner mig krasslig, jag tror att jag är påväg att bli sjuk igen..
Och de västa är att vi bara går till den 17 sedan har vi lov i 3 veckor skit kul,
att gå och bli sjuk igen lyckat (Y)
-
just nu ska jag kolla lite på torkel i knipa eller the last song,
och fortsätta skriva med Niklas :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback