Så..

Anna :)
http://annaaglindeer.blogg.se/
1. Hur många läsare har du ungefär per dag?
svar; Ungefär 100 varje dag.
2. Hur gammal är du?
svar; jag är 17 år gammal
3. varför ville du börja blogga? :)
svar; jag vet inte riktigt varför jag började blogga det bara blev så.
4. mest gillade bloggar
svar; de är många,
jessica
http://eenjessica.blogg.se/
1. varför började du blogga? :)
svar; som jag skrev där uppe, jag vet inte riktigt.
cynthiiiia
http://cccynthhia.webblogg.se/
1. Vilken linje går du på ? :)
svar; jag går hotell & resturang programmet!
2. Är du singel nu ?
svar; ja det är jag!
3. äru kär i någon ?
svar; nej, men jag saknar en person.
HANNA
http://hannalovisasol.blogg.se/
1. Hur många besökare brukar du ha per dag?
svar; ungefär 100 dagligen.
2. Vad tycker du en blogg ska innehålla för att den ska vara intressant?
svar; En blogg ska va väldigt orginell och ska bjuda med sig av mycket. Sin dag, intressen, vänner, och självklart mycket bilder. Om man säger så här för att korta ner det lite så ska det vara sig själv och bjuda på allt. speciellt bilder de gillar jag!
3. Vilken är din favvogodis?
svar; oh, jag vet inte riktigt, jag äter inte så mycket "godis" men ska jag välja är det nog kolasnören.
4. Hur gammal är du?
svar; 17
sara
http://sssaaraaaa.blogg.se/
1. hur många seriösa förhållanden har du haft ?
svar; 3
2. vad har du gör mobil kan du lägga ut bild?
svar; jag har en LG KP500, självklart.
lindwaalls -
http://lindwaalls.blogg.se/
1. Hur många år är du ?
svar, många som undra hur gammal ja är, men jag är 17 år.
2. Vart bor du ?
svar; jag bor i värmland utanför ett ställe som heter molkom, mer säger ja int ;)
3. Gör du dina headers & designs själv eller får du hjälp av någon speciell ?
svar; det finns en tjej som gör min header och länken till hennes blogg finns längst ner i menyn "blogg design"
4. Gillar du någon just nu ? ( mer än som en vän )
svar; nej, jag saknar bara en!
Anna :)
1. Hur många läsare har du ungefär per dag?
svar; Ungefär 100 varje dag.
2. Hur gammal är du?
svar; jag är 17 år gammal
3. varför ville du börja blogga? :)
svar; jag vet inte riktigt varför jag började blogga det bara blev så.
4. mest gillade bloggar
svar; de är många,
jessica
1. varför började du blogga? :)
svar; som jag skrev där uppe, jag vet inte riktigt.
cynthiiiia
1. Vilken linje går du på ? :)
svar; jag går hotell & resturang programmet!
2. Är du singel nu ?
svar; ja det är jag!
3. äru kär i någon ?
svar; nej, men jag saknar en person.
HANNA
1. Hur många besökare brukar du ha per dag?
svar; ungefär 100 dagligen.
2. Vad tycker du en blogg ska innehålla för att den ska vara intressant?
svar; En blogg ska va väldigt orginell och ska bjuda med sig av mycket. Sin dag, intressen, vänner, och självklart mycket bilder. Om man säger så här för att korta ner det lite så ska det vara sig själv och bjuda på allt. speciellt bilder de gillar jag!
3. Vilken är din favvogodis?
svar; oh, jag vet inte riktigt, jag äter inte så mycket "godis" men ska jag välja är det nog kolasnören.
4. Hur gammal är du?
svar; 17
sara
1. hur många seriösa förhållanden har du haft ?
svar; 3
2. vad har du gör mobil kan du lägga ut bild?
svar; jag har en LG KP500, självklart.
3. vilken kamera använder du?
svar; jag har en Canon EOS 1000D
lindwaalls -
1. Hur många år är du ?
svar; många som undra hur gammal ja är, men jag är 17 år.
2. Vart bor du ?
svar; jag bor i värmland utanför ett ställe som heter molkom, mer säger ja int ;)
3. Gör du dina headers & designs själv eller får du hjälp av någon speciell ?
svar; det finns en tjej som gör min header och länken till hennes blogg finns längst ner i menyn "blogg design"
4. Gillar du någon just nu ? ( mer än som en vän )
svar; nej, jag saknar bara en!
TACK SÅ MYCKET FÖR FRÅGORNA SÖTNOSAR! :)
anna » 2010-11-28 | 19:10:51
URL: http://annaaglindeer.blogg.se/

och tack för svaren du! :D nu vet ja , hihi ;)

cynthia :D » 2010-11-30 | 20:05:25
URL: http://cccynthhia.webblogg.se/

hehe, tack för svaren :D

kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback