Emocore...



Ojojoj.. det var väldigt länge sen jag var inne på emocore,
har inte fått så mycket som tur är mest vänner och lite sådant hehe, sorry för att jag inte varit inne moha. iaf jag tog cupcake från min sida på emocore Me like it! om man klickar på så kan ni skaffa en egen. lite krångligt men det funkar.
Jag kommer inte ta bort min emocore sida kommer ha den kvar tills dom inte vill ha den kvar längre, och det blir nog aldrig för dom gillar mig säger vi.
ska snart lägga in lite kläder så ses snart!

♥xoxo Fiiisa!♥
Tanja » 2009-08-01 | 20:04:54
URL: http://tanjasomfan.blogg.se/

Emocore (y)



Jag lyckades själv sluta va inne med på nått sätt xD sen loggade jag in och tog bort den


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback