Äntligen Konfirmation!





Äntligen har jag konfirmerat mig och det vra så himla varmt så jag tror jag svettades floder hett va!
menmen När vi kom in var jag den förste som satte sig ner vilket man inte skulle göra... -.-'
pinsamt ohja!
men allt var okej fast varmt men när vi kom ur kyrkan ville man ju bara in och byta om men nejnej det fick man inte vi var tvungna att stå i solen och jäsa i ungefär 20 min!!
men när vi kom hem blev det att få presenter och money :D
och plus att jag fick fina blommor av bästisen sandra puss på dig gumman för att du kom! <3

orkar inte skriva mera nu är as trött men nu har jag sommar lov och då jäklar blir det mycket nya nyheter som kommer in på bloggen vänta bara ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback