Bonne Bränna!

Japp då var man tillbaka från konfa festen med göttgött!
Mmh, vi gjorde ganska mycket idag fixade och sånt men vi blev klara, att åka den dära båten som gick i 90 km i timmen JÄVLAR VAD KUL!!!!!! as kul var det. våran video blev ganska förstörd eftersom vi i gruppen inte fick fixa det sista i den!! så jag hoppas att vi får fixa den innan dom föröver den till en dvd skiva. Vill ni veta mera så skriv bara.
Och ja som ni ser på rubriken så har jag BONNE BRÄNNA det är as fult.. tar kort på det imorgon och lägger in haha!

Menmen nu har jag inte tid att sitta här  men skulle gärna villa det och typ kolla bloggar och lite sådant men aja.
vi höres imorgon för då är jag hemma -.-'


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback