trött och sleten..

CANON EOS 1000D +18-55mm
Fotograf: jag
hej på er hoppas eran helg har varit bra, för det har min med förutom
att en killkompis ringde mig 5 gånger kl 1 och sedan 1 gång kl 3-4 -.-
skönt eller vad?


+ igår så skulle vi slänga upp 3 hövagnar med hö på loftet
där vi har våra hästan och det tog 3 timmar och nu har man ont
i fingrar och det svider på under armen ;)
Och idag blire att göra samma sak WOHO sen sticker jag och
ida te molkom och ska äta deg sen blire HARRY POTTER MARATON
får se hur länge vi är vakna hehe ;)
Olivia » 2011-08-01 | 12:34:21
URL: http://oliviastenlund.blogg.se/

sv: förlåt för sent svar, mitt internet har varit borta och nu är det äntligen tillbaka igen!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback